donderdag 4 april 2013

Geld verdienen met adverteren (AdSense van Google)

Vanaf vandaag ga ik geld verdienen. Nu deed ik dat natuurlijk al maar gek genoeg heb ik als webbeheerder nog nooit gebruik gemaakt van AdSense. AdSense is de tegenhanger van AdWords waar ik wel al gebruik van maakte: ik betaal voor de aantal keren dat er op een advertentie van mij geklikt wordt. Maar ik wil ook wel verdienen doordat anderen klikken op advertenties die binnen mijn website getoond worden. Dat is AdSense.

Interessant voor u?
Nu bedacht ik me vandaag: dit kan wel eens interessant zijn voor mijn klant. Ik maak websites. Die maak ik op zon manier dat ze zeker aan de vereisten van Google voldoen. Vervolgens plaats ik binnen die website advertenties waar de klant achter kan staan en ook zelf interessant vind. Ik koppel die advertenties aan een AdSense account van Google van de klant en het resultaat: de klant koopt via info Hartelijke groeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten