donderdag 13 oktober 2011

Nieuwe Joomla designs bij dewebmeester.nl

Deze week ben ik aan het werken met de premium Joomla designs van Gavick.com ; Die zien er niet alleen fantastisch uit maar ze blijken ook nog goed in elkaar te zitten. Ik heb een aantal op de www.joomlaweb.info server geplaatst en hier kunt u meekijken:







- http://joomlaweb.info/cuttingedge/
- http://joomlaweb.info/gomu/
- http://joomlaweb.info/shoptrix2/

Ik krijg nog te vaak de vraag: "Is het verstandig om zo'n compleet design te bestellen of kan ik beter kiezen voor een eigen ontwerp?" Het antwoord is tien keer: kies voor een compleet ontwerp. Bij Joomla gaat het niet alleen om de buitenkant (de plaatjes, layout, css) maar net zo goed om de binnenkant. En daarmee bedoel ik het afgestemd zijn van de verschillende componenten en modules en de wijze waarom die samenwerken met de layout. Grote voordelen van het bestellen van zo'n compleet design:

- snelle start mogelijkheid
- direct inzicht in de mogelijkheden van de modules en moduleposities
- goedkoop (vanwege tijdsbesparing)
- je surft mee op de jarenlange ervaring van een professioneel designer die zijn product voor een habbekrats op de markt verkoopt.

Waarom niet? Tegenargument is: "ik wil geen kloon, ik wil iets unieks." Helaas, dat werkt niet. U kunt niet verwachten om vanuit nul ervaring een unieke website te kunnen fabriceren. Het webbureau dat u dit aanbiedt, zadelt u op met de onnodige last om origineel materiaal aan te leveren. Het goede nieuws luidt: als u uw logo aanlevert, uw eigen wensen betreffende layout en illustraties, uw teksten en productillustraties en u laadt mij toe om 1 van de duizenden professionele designs op te maken naar uw wensen, dan heeft u snel, en voor een eerlijk tarief de meest unieke website die u maar kunt bedenken en tegelijkertijd een website om trots op te zijn omdat het de handtekening draagt van een gerenommeerde en professionele webdesigner. En dat alles kan het webbureau om de hoek u niet bieden voor 249 Euro. Wij wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten