woensdag 5 oktober 2011

SEO? Back in the race wat betreft Joomla!

Een jaar lang heb ik me niet druk gemaakt wat betreft vindbaarheid via Google voor wat betreft mijn Joomla onderneming. Joomla is uitgegroeid tot een gigantisch netwerk en community en het lijkt bij voorbaat uitgesloten om wat betreft zo'n populair onderwerp ergens boven in de ranking van Google terecht te komen. Al was me dat overigens wel eerder gelukt wat betreft "Advies Kroatie". Tijdens die SEO campagne had ik de Nederlandse ambassades en Ministerie van Buitenlandse Zaken achter me gelaten en vertelde Google aan iedere bezoeker die daarom vroeg, dat ik een betere adviseur was betreffende Kroatie dan welke Nederlandse ambtenaar dan ook.
SEO is een sport en het kan klanten opleveren. En zo heb ik toch weer een maand mijn best willen doen om ook wat betreft Joomla de bovenste regionen van Google Nederland te bereiken. En dat is gelukt. Ik bewaar de screenshots even als aandenken en bemoediging: serieuze ondernemers kunnen gevonden worden. Dat is goed te regelen door de juiste aandacht te geven aan SEO (Search Engine Optmalization). De illustraties hieronder zijn het bewijs. (Voor het zoekwoord "Joomla" - zonder ander zoekwoord - sta ik op dit moment op de elfde plaats maar dat was niet leuk op een afbeelding te krijgen. Bedenk bij onderstaande afbeeldingen dat de concepten 'decmsmeester.nl' en 'Spiderman Webdesign' concepten zijn van mijn bedrijf: Samuel Services)
[gallery]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten