zondag 21 oktober 2012

Geheimen van dewebmeester.nl, goedkoop maar professioneel. Hoe?

Nee, helaas, ik ga niet alle geheimen van dewebmeester.nl vrijgeven. Maar om vertrouwen te winnen kan ik niet anders dan toch een aantal uit te leggen. Hoe kan je goedkope en tegelijkertijd ook professionele websites aanbieden? Meestal krijg ik te maken met ongeloof als ik uitleg dat dewebmeester.nl voor 300 Euro een complete website kan realiseren met applicaties die `normaal´ meer dan 1500 Euro of zelfs 3000 Euro kosten. Een geheim is: voorraden aanleggen.

Net zoals Jozef 7 jaar lang voorraden aanlegde in betere tijden om te kunnen voorzien tijdens de daarop volgende 7 magere jaren, heeft dewebmeester.nl de afgelopen 7 jaar veel voorraden aangelegd. Dat betreft heel veel professionele websites en designs. Vandaag een extra tipje van de sluier nadat ik opnieuw een aankoop heb gedaan. Gewoon als voorbeeld: Via MightyDeals koop ik vandaag voor 18 dollar (= 15 Euro) een compleet CMS systeem. Een soortgelijk CMS systeem kan ook voor enkele honderden Euro worden aangeschaft. Een paar dagen geleden kocht ik op Flashmint een twintigtal responsive website designs die (als je slim bent) ook ingezet kunnen worden voor zeer professionele mobiele websites. Kosten, 27 Euro. Nog geen 1.50 Euro per design.

Leuk om te bedenken hoe een ontwerper maanden heeft zitten sleutelen aan het ontwerp van zijn CMS. Hij haalt er de kosten echt wel uit. Ik haal daar meer dan kosten uit. Linken naar de laatste aanbiedingen op MightyDeals.com kunnen worden gevonden op www.cheap-web.nl Onderaan is ook elke dag een link te vinden naar een gratis applicatie of software. Goed voor de voorraad.

Dit is deel 1 van "de geheimen van dewebmeester.nl"
Groeten!
Meindert A. Jorna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten